Нарекоха я „съвременна мини-икона на стила“
Снимка: Guliver / Getty Images
Фактът, че всяка дреха, с коята малката принцеса Шарлот се появява пред публиката моментално се изкупува, е отдавна известен.
А съвсем наскоро на малката сестричка на принц Джордж ѝ лепнаха нова титла: известната испанска дизайнерка Пепа Гонзалес я нарече „съвременна мини-икона на стила“. Разбира се, това до голяма степен се дължи на безупречния вкус на майка ѝ, Кейт Мидълтън.
Вместо да облича и двете си деца в супергигаскъпи луксозни марки, херцогинята на Кеймбридж избира такива, които са едновременно модерни, класически и от брандове, които минават под радара на фешън маниаците.
Неотразимият чар на Шарлот превръща всяка носена от нея дреха в мечта на милиони майки по света. Наскоро френски моден бранд посвети на принцесата колекция детски дрехи, дизайнерът Марк Джейкъбс пусна ново червило с дълбок розов цвят, както устните на младата принцеса, което нарече „Шарлот“, пак на нейно име кръстиха безумно красив сорт хризантеми.
Колкото до Пепа Гонзалес, тя, благодарение на малката принцеса, бележи значителен ръст от продажби, които са нараснали с 3000% (няма грешка). Днес испанската фирма е известна и в най-затънтените кътчета на планетата. Което не е изненадващо, при положение, че Кейт облича малката при повечето ѝ публични изяви именно в дрехи на Пепа.
Например за парада, по случай рождения ден на кралица Елизабет:
Снимка: Guliver / Getty Images
Както и на съвсем скорошната ѝ визита в Канада, където на детско парти Шарлот дефилира в небесносиня рокличка плюс задължителната жилетка, която за момент отказа да облече.
Снимка: Guliver / Getty Images
След тази поява на Шарлот, всичко, повтаряме, всичко от Пепа Гонзалес бе разпродадено за по-малко от 24 часа.
Надя Горанова
В основата на това да изградим стабилна връзка и да я запазим, е и да избягваме 13-те най-често срещани непродуктивни навика.
Снимка: Shutterstock
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари